Test nieestetyczny: Nissan Juke 1,5 dCi

0
W czasie kolejnego tygodnia z Nissanem Juke zdążyłem go znienawidzić, polubić i jeszcze raz znienawidzić. Chciałem utopić go w jeziorze, porzucić zakopanego w śniegu, potłuc o kant d**y i oddać do skupu. Ale nie mogłem. I to NIE TYLKO...

Ssangyong Korando – koreańska odsiecz

0
“Pierwszy raz” Ssangyonga na polskim rynku bolał. I krwawił. A potem bolał jeszcze raz. Wbrew obietnicom wymarzonej przyjemności nie było. Na wskroś azjatycka stylistyka koreańskich samochodów nie przyjęła się. Doskonale wpisywała się jednak...

Opel Insignia 2,0 Turbo 4×4 – policyjna salonka

0
W europejskiej klasie średniej od dziesięcioleci panuje niemiecka i francuska brać. VW, Ford (europejski oddział urzęduje w Niemczech), Peugeot, Citroen i Opel nieprzerwanie rywalizują o prym w segmencie C. Główna batalia rozgrywa się pomiędzy dwoma odwiecznymi...

Mazda MX-5 (NB) – szkolny przykład

0
Cała historia zaczęła się w połowie lat 70-tych rozmową dziennikarza z włodarzem Mazdy. Tematem konwersacji stała się wizja auta, które Mazda mogłaby stworzyć. Ów dziennikarz, zagorzały zwolennik brytyjskich roadsterów z lat 60-tych,...

Mazda MX-5 2,0 Sport Plus – wciąż na szczycie

0
Jak ulokować zbędne 100 tysięcy złotych? W kraju, w którym naiwność i głupota nie mają końca, można spróbować zainwestować gotówkę w którymś z parabanków i liczyć na cud. Można jednak kupić dwumiejscowy kabriolet i cieszyć się posiadaniem...

TEST: Isuzu D-MAX – pickup hetero

0
Toyota Hilux, Nissan NP300, Mitsubishi L200, a nawet Dacia Logan Pick-up – wszystko to mniej lub bardziej zasłużeni przedstawiciele coraz modniejszego ostatnio segmentu “półciężarówek”. Pickupów, które w założeniach miały być przecież dostosowane...

Opel Ampera – praktyczny elektrowóz

0
Zagorzali motomaniacy pamiętają za pewnie pierwsze lata błyskawicznego rozwoju motoryzacji, ówcześnie silniki spalinowe miały poważnego konkurenta w postaci jednostek elektrycznych. Podobnie jak dziś przewyższały one swych tłokowych rywali płynnością oddawania mocy...

Mercedes E 250CDI 4MATIC – pewna limuzyna

0
Ponad sto lat rozwoju motoryzacji wytworzyło wiele podziałów nawet w poszczególnych segmentach. Nikogo już nie dziwią różnice cenowe na poziomie 40 czy 50 tysięcy złotych w obrębie jednej klasy. Wystarczy inne logo...

VW Golf VII po 30 tysiącach kilometrów

0
„A teraz jest VW Golf VII, do którego podchodziłem trochę jak pies do jeża. Przeświadczony tym, co gdzieś tam widziałem, przesiąknięty zdaniem, które wyrobiłem sobie w oparciu o poprzednie...

Test: Mercedes GLC 250 4Matic –SUV na miarę wymagań

0
W (niezbyt) odległych czasach mojej licealnej młodości zostałem poniekąd zmuszony przez sytuację do obejrzenia w kinie pełnometrażowej wersji filmu ‘Seks w Wielkim Mieście’. Nie oceniajcie pochopnie mojego gustu filmowego,...

Test: Volvo V40 Cross Country – trochę inna klasa premium

0
Kiedyś Wam chyba wspominałem, że słowo ‘premium’ powinno być skalowane od pewnej klasy wzwyż. Tą najniższą możliwą jest dla mnie klasa średnia, czyli Seria 3, XE itd. Czemu? No...

Latest article

różnice między testami prędkości internetu a rzeczywista szybkością łącza co powinieneś wiedzieć

Jak Skutecznie Zidentyfikować Problemy z Prędkością Internetu za Pomocą Testów

0
Internet stał się nieodzownym elementem codziennego życia, a jego prędkość ma bezpośredni wpływ na naszą wydajność i komfort użytkowania. Zidentyfikowanie problemów z prędkością internetu...

Suplementy diety – Sprzymierzeńcy w Zdrowiu

0
Współczesny rytm życia często nie pozwala nam na dostarczenie organizmowi wszystkich niezbędnych składników odżywczych. Właśnie tu z pomocą przychodzą suplementy diety, które mogą być...

Zrozumienie fenomenu Golden Teacher: Szczegółowy wgląd

0
Wykorzystanie grzybów w zrównoważonym rozwoju: Grzyby są kluczowe dla idei zrównoważonego rozwoju, pomagając w recyklingu odpadów, produkcji zrównoważonych materiałów i wspieraniu zdrowych ekosystemów. Ich...